احمدیہ تعلیمی پاکٹ بک ۔ قاضی نذیر احمد صاحب - فہرست مضامین ۔ یونی کوڈ
حِصّہ اول | ||
1 | مسئلہ حیات ووفات عیسیٰ بن مریم علیہ السلام | 3 |
1 | آیاتِ قرآنیہ سے وفاتِ مسیح کا ثبوت | 3 |
1 | آیت ۔ فَلَمَّا تَوَفَّیْتَنِیْ | 3 |
حضرت رسول کریم ؐ کا فیصلہ | 5 | |
لفظ توفّی کے متعلق تحقیق | 6 | |
لغت عربی میں توفّی اللّٰہ فلاناً کے معنی | 8 | |
توفّی کے متعلق حضرت مسیح موعود علیہ السلام کا اعلان | 10 | |
2 | آیت یٰعِیْسٰی اِنِّیْ مُتَوَفِّیْکَ سے وفات مسیح کا ثبوت | 12 |
علّامہ زمخشری کے نزدیک اس آیت کے معنی | 14 | |
امام رازی ؒ کا مذہب | 15 | |
رفع کے لغوی معنی | 16 | |
امام رازی ؒ کے نزدیک اس آیت میں رفع کے معنی | 16 | |
رفع کا استعمال قرآن کریم میں | 17 | |
3 | آیت وَالَّذِ یْنَ یَدْعُوْنَ مِنْ دُوْنِ اللّٰہِ سے وفات مسیح کا ثبوت | 19 |
4 | آیت وَمَامُحَمَّدٌ اِلَّا رَسُوْلٌ قَدْخَلَتْ مِنْ قَـبْلِہِ الرُّسُلُ سے وفات مسیح کا ثبوت | 20 |
خَلَا فُـلَانٌ کے معنی لغت میں موت ہیں | 21 | |
آیاتِ قرآنی میں خَـلَا کا استعمال موت کے معنوں میں | 22 | |
5 | آیتِ استخلاف سے وفات مسیح پر استدلال | 22 |
6 | سورہ فاتحہ سے وفات مسیح پر استدلال | 23 |
7 | آیت ھَلْ کُنْتُ اِلَّا بَشَرًا رَّسُوْلًا سے استدلال | 24 |
8 | آیت میثاق النبیین سے وفات مسیح پر استدلال | 26 |
ان آیات کی تفسیر جن سے حیاتِ مسیح پر استدلال کیاجاتا ہے | 27 | |
1 | آیت وَمَاقَـتَلُوْہُ وَمَاصَلَبُوْہُ (النساء )کی تفسیرمولوی محمد ابراہیم سیالکوٹی کی توجیہ کا ردّ | 30 |
وَمَاقَـتَـلُوْہُ یَقِیْنًا کے معنی | 32 | |
2 بَلْ رَّفَعَہُ اللّٰہُ اِلَیْہِ کی تفسیر | 35 | |
جسمانی رفع اللہ تعالیٰ کی طرف محال ہے | 37 | |
رفع مسیح کے متعلق امام رازیؒ کا مذہب | 38 | |
علّامہ محمودشلتوت | 38 | |
الاستاذ مصطفٰی المراغی | 38 | |
علّامہ رشید رضا | 39 | |
لسان العرب میں رفع کے معنی | 39 | |
محاورہ رَفَعَہُ اللّٰہُ اِلَیْہِ کا استعمال آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم کے لئے | 40 | |
معراج نبوی کی حقیقت | 43 | |
مولوی محمد ابراہیم کے ایک اور استدلال کا ابطال | 44 | |
مولوی محمد ابراہیم صاحب کا آخری نکتہ | 46 | |
3 آیت وَاِنْ مِّنْ اَھْلِ الْکِتَابِ کی تفسیر | 48 | |
اس آیت کی دوسری قرأت | 49 | |
4 | آیت اِنْ اَرَادَ اَنْ یُّھْلِکَ الْمَسِیْحَ (المائدہ)کی تفسیر | 51 |
5 | آیت وَاِنَّـہٗ لَعِلْمٌ لِّلسَّاعَۃِ کی تفسیر | 53 |
ج | وفات مسیح علیہ السلام ازروئے حدیث | 56 |
1 | عیسیٰ علیہ السلام کی عمر | 56 |
2 | لَوْکَانَ مُوْسٰی وَ عِیْسیٰ حَیَّـیْنِ الحدیث | 57 |
3 | اختلاف حلیتین | 58 |
وفات مسیح ؑ پر اجماع اُمت | 60 | |
د | ۔ وفاتِ مسیح پر بزرگانِ سلف کے اقوال | 63 |
1 | حضرت حسن رضی اللہ عنہ | 63 |
2 | حضرت ابن عباس رضی اللہ عنہ | 64 |
3 | حضرت امام مالک رحمۃ اللہ علیہ | 64 |
4 | حضرت امام ابن حزم رحمۃ اللہ علیہ | 64 |
5 | حافظ ابن القیّم رحمۃ اللہ علیہ | 64 |
6 | علّامہ شوکانی رحمۃ اللہ علیہ | 66 |
7 | ابوعبداللہ محمد بن یوسف | 66 |
8 | علّامہ جبائی | 66 |
9 | شیخ محی الدین ابن عربی علیہ الرحمۃ | 67 |
ہ۔ | وفات مسیح اور علماء مصر | 68 |
1 | علّامہ رشید رضا | 68 |
2 | علّامہ مفتی محمد عبدہٗ | 68 |
3 | الاستاذ محمود شلتوت | 68 |
4 | الاستاذ احمد العجوز | 70 |
5 | الاستاذ مصطفیٰ المراغی | 70 |
6 | الاستاذ عبدالکریم شریف | 71 |
7 | الاستاذ عبدالوب النجار | 71 |
8 | ڈاکٹر احمد زکی ابوشادی | 72 |
و ۔ | وفاتِ مسیح ؑاورعلماء ہندوپاکستان | 73 |
1 | حضرت داتا گنج بخش علی ہجویری رحمۃ اللہ علیہ | 73 |
2 | مولانا عبیداللہ سندھی | 73 |
3 | نواب اعظم یارجنگ | 74 |
4 | سرسیّد احمد خان بانی علی گڑھ یونیورسٹی | 78 |
5 | مولانا ابوالکلام آزاد | 79 |
6 | علّامہ اقبال | 79 |
7 | علّامہ مشرقی | 79 |
8 | غلام احمد پرویز | 80 |
9 | سیّدابوالاعلیٰ مودودی کا مذہب | 80 |
ز ۔ | نزول مسیح و ظہورمہدی | 82 |
1 | نزول مسیح کے متعلق احادیث | 82 |
صحیح بخاری کی حدیث (وَ اِمَامُکُمْ مِنْکُمْ) | 82 | |
صحیح مسلم کی حدیث (فَاَمَّکُمْ مِّنْکُمْ) | 83 | |
مسند احمد بن حنبل کی حدیث (اِمَامًا مَّھْدِیًّا) | 84 | |
ابن ماجہ کی حدیث ( لَا الْمَھْدِیُّ اِلَّا عِیْسٰی بن مریم) | 84 | |
2 | اُ مّت محمدیّہ میں عیسیٰ علیہ السلام کے بروزی قائلین کے حوالہ جات | 85 |
خریدۃ العجائب کا حوالہ | 85 | |
اقتباس الانوار کا حوالہ | 86 | |
غایۃ المقصود کا حوالہ | 86 | |
محی الدین ابن عربی ؒ کا مذہب | 86 | |
3 | برُوز کی حقیقت | 87 |
محمداکرم صاحب صابری | 87 | |
خواجہ غلام فریدؒ چاچڑاں شریف | 87 | |
حضرت سیّدعبدالقادر جیلانی ؒ | 87 | |
مسیح موعود علیہ السلام کا بروزی نزول | 88 | |
4 | امام مہدی کے لئے ابن مریم کا نام بطور استعارہ ہے۔ | 88 |
آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم کے لئے نزول کا استعمال قرآن کریم میں | 89 | |
آنحضرت صلی اللہ علیہ و سلم کو استعارۃً ’’ذکر‘‘ کہا گیا ہے | 89 | |
5 | کنیت بھی بطور استعارہ استعمال ہو سکتی ہے | 90 |
یحيٰ علیہ السلام ایلیا کے بروز | 91 | |
6 | نزول کی حقیقت (قرآن کریم کے حوالہ جات) | 92 |
کسی صحیح حدیث میں عیسیٰ علیہ السلام کے نزول کے ساتھ سماء کا ذکر نہیں | 93 | |
7 | ابن مریم کے استعارہ کے قرینہ لفظیہ | 93 |
حیات مسیح پر اجماع کا دعویٰ باطل ہے | 94 | |
احناف کے نزدیک پیشگوئیوں کے معنی پر اجماع ناجائز ہے | 95 | |
حضرت مسیح موعود علیہ السلام کا اعلان | 95 | |
2 | مسئلہ ختم نبوت | 97 |
الف ۔ | جماعت احمدیہ کا عقیدہ | 97 |
ب ۔ | خاتم النبیین کے معنی | 98 |
لازم المعنٰی کی وضاحت | 98 | |
لغوی معنی | 101 | |
مفردات راغب کا حوالہ | 101 | |
خاتمیت مرتبی | 104 | |
حضرت مسیح موعود علیہ السلام کے نزدیک مقام خاتمیت کا مفہوم | 105 | |
ج ۔ | آیات قرآنیہ خاتم النبیین کی تفسیر میں | 107 |
1 | اِھْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِیْمَ | 108 |
2 | وَمَنْ یُّطِعِ اللّٰہَ وَالرَّسُوْلَ | 109 |
مع کی بحث | 110 | |
3 | یٰـبَنِیْ اٰدَمَ اِمَّا یَأْ تِیَنَّکُمْ رُسُلٌ مِّنْکُمْ | 113 |
4 | اَللّٰہُ یَصْطَفِیْ مِنَ الْمَلٰئِکَۃِ رُسُـلًا وَّ مِنَ النَّاسِ | 115 |
5 | وَ اِذْ اَخَذَ اللّٰہُ مِیْثَاقَ النَّبِیِّـیْنَ | 115 |
6 | وَمَا کُنَّا مُعَذِّبِیْنَ حَتّٰی نَبْعَثَ رَسُوْلًا | 117 |
7 | آیت استخلاف | 118 |
د ۔ | امت محمدیہ میں امکان نبوّت ازروئے حدیث | |
1 | اَبُوْبَکْرٍ اَفْضَلُ ھٰذِہِ الْاُمَّۃِ اِلَّا اَنْ یَّکُوْنَ نَبِیٌّ | 119 |
2 | نَبِیُّھَا مِنْھَا | 120 |
3 | لَوْعَاشَ (اِبْرَاھِیْمُ) لَکَانَ صِدِّیْقًا نَّبِیًّا | 121 |
4 | حدیث کی صحت و قوت | 122 |
5 | ضعف روایت کی تردید | 123 |
6 | درود مسنون سے امکان نبوت کا استنباط | 126 |
7 | حدیث واشوقاہ الی اخوانی | 127 |
8 | اَبُوْبَکْرٍ وَّ عُمَرُ سَیِّدَا کَھُوْلَ الْجَنَّۃِ ..... اِلَّا النَّبِیِّـیْنَ | 128 |
ہ ۔ | انقطاع نبوت و الی احادیث کا مفہوم | |
130 | ازروئے اقوال بزرگان | 130 |
امام علی القاری علیہ الرحمۃ | 130 | |
نواب نورالحسن خان | 131 | |
حضرت عائشہ صدیقہ رضی اللہ عنہا | 131 | |
امام محمد طاہر علیہ الرحمۃ | 132 | |
حضرت محی الدین ابن عربی علیہ الرحمۃ | 132 | |
امام شعرانی علیہ الرحمۃ | 134 | |
حضرت عبدالکریم جیلانی علیہ الرحمۃ | 135 | |
مولانا جلال الدین رومی ؒ | 135 | |
حضرت شاہ ولی اللہ محدّث دہلوی | 136 | |
حضرت مجدّد الف ثانی علیہ الرحمۃ | 137 | |
مولوی عبدالحی لکھنوی | 138 | |
مصنّف غایۃ البرہان | 138 | |
و ۔ | انقطاع نبوت سے متعلقہ احادیث کی تشریح | |
1 | سَیَکُوْنُ فِیْ اُمَّتِیْ ثَـلَا ثُوْنَ کَذَّابُوْنَ | 139 |
2 | اِلاَّ اَنَّہٗ لَیْسَ نَبِیٌّ بَعْدِیْ | 142 |
3 | مَثَلِیْ وَ مَثَلُ الْاَنْبِیَآئِ مِنْ قَبْلِیْ | 143 |
4 | لَوْکَانَ بَعْدِیْ نَبِیٌّ لَکَانَ عُمَرُ | 144 |
5 | اِنَّہٗ لَانَبِیَّ بَعْدِیْ | 145 |
6 | خُتِمَ بِیَ النَّبِیُّوْنَ | 146 |
7 | اِنِّیْ اٰخِرُالْاَنْبِیَآئِ | 147 |
8 | اَنَا الْعَاقِبُ | 148 |
9 | اِنِّیْ اٰخِرُالْاَنْبِیَآئِ وَ اَنْتُمْ اٰخِرُ الْاُمَمِ | 150 |
10 | اَ نَاالْمُقَفّٰی | 150 |
11 | لَانَبِیَّ بَعْدِیْ کے متعلق ایک سوال اور اس کا جواب | 151 |
12 | حدیث لَمْ یَبْقَ مِنَ النُّـبُـوَّۃِ اِلَّا الْمُبَشِّرَاتِکا مفہوم | 152 |
13 | اَلْمُبَشِّرَات نبوت کی جزئِ ذاتی ہی ہے | 153 |
ز ۔ | حضرت مسیح موعود علیہ السلام نے کس قسم کی نبوت کا دعویٰ کیا؟ | |
3 | صداقت حضرت مسیح موعود علیہ السلام | 164 |
1 | فَقَدْ لَبِثْتُ فِیْکُمْ عُمُرًا (الاٰیۃ) | 164 |
2 | فَمَنْ اَظْلَمُ مِمَّنِ افْتَرٰی (الاٰیۃ) | 166 |
3 | کَتَبَ اللّٰہُ لَاَغْلِبَنَّ اَنَا وَ رُسُلِیْ (الاٰیۃ) | 167 |
4 | فَأَنْجَیْنٰـہُ وَ اَصْحَابَ السَّفِیْنَۃِ (الاٰیۃ) | 168 |
5 | وَلَوْ تَقَوَّلَ عَلَیْنَا بَعْضَ الْاَقَاوِیْلَ(الاٰیۃ) | 169 |
6 | لَا یُظْھِرُ عَلٰی غَیْبِہٖ اَحَدًا اِلَّا مَنِ ارْتَضٰی مِنْ رَّسُوْلٍ (الایۃ) | 172 |
حضرت مسیح موعود علیہ السلام کی پیشگوئیاں | 174 | |
ا | لیکھرام کے متعلق | 174 |
ب | جلسہ مذاہب اعظم کے متعلق | 177 |
ج | ڈاکٹر جان الیگزنڈرڈ وئی کے متعلق | 181 |
د | طاعون کی پیشگوئی | 185 |
ہ | ’’آہ نادرشاہ کہاں گیا؟‘‘ | 189 |
و | ’’تزلزل درایوان کسریٰ فتاد‘‘ | 191 |
ز | اہل بنگالہ کی دلجوئی | 192 |
ح | سعد اللہ لدھیانوی کے متعلق | 194 |
ط | ’’ ایک مشرقی طاقت اور کوریا کی نازک حالت‘‘ | 196 |
ی | شہزادہ دلیپ سنگھ کے متعلق | 197 |
ک | جنگِ عظیم اوّل کے متعلق | 199 |
ل | مصلح موعود اور مبشر اولاد کے متعلق | 202 |
۷ | کسوف و خسوف کا وقوع | 207 |
۸ | حدیث مجدّدین | 209 |
۹ | فَتَمَنَّوُا الْمَوْتَ اِنْ کُنْتُمْ صَادِقِیْنَ | 210 |
۱۰ | علمی مقابلہ | 212 |
کلام الامام | 214 | |
حصہ دوم | ||
پیشگوئیوں کے اصول | ||
حضرت موسیٰ علیہ السلام کو ارض مقدس کا وعدہ اور اس کا ٹل جانا | 219 | |
وعیدی پیشگوئیاں مشروط ہوتی ہیں | 220 | |
تفسیر کبیر رازی اور دوسرے حوالہ جات | 220 | |
عذاب ادنیٰ رجوع سے بھی ٹل سکتا ہے | 222 | |
پیشگوئیوں کے سمجھنے میں ملہم اجتہادی غلطی کر سکتا ہے | 223 | |
حضرت نوح کا واقعہ | 223 | |
قضا صدقہ اور دعا سے ٹل سکتی ہے | 225 | |
حضرت یونس کی قوم کا واقعہ | 226 | |
صلح حدیبیہ کا واقعہ | 228 | |
صلح حدیبیہ کے متعلق مفسرین کے اقوال | 232 | |
اجتہادی خطا کا ایک اور واقعہ | 234 | |
تقدیر مبرم کی اقسام | 235 | |
حضرت مجدّد الف ثانی کا قول | 235 | |
ایک واقعہ (مکتوبات مجدّد الف ثانی) | 237 | |
ایک اور واقعہ (تفسیرروح البیان) | 237 | |
تعبیر کا دوسرے رنگ میں ظہور | 238 | |
پیشگوئی متعلق محمدی بیگم | 239 | |
محمدی بیگم کے خاندان کی دینی حالت | 240 | |
رشتہ داروں کا نشان طلب کرنا | 241 | |
نشان طلب کرنے پر حضرت اقدس کی دعا اور خداتعالیٰ کا جواب | 241 | |
خاص پیشگوئی کے بارہ میں الہامات | 242 | |
سلطان محمد کی توبہ کا قطعی ثبوت انجام آتھم کے حوالہ کی روشنی میں | 245 | |
توبہ کا ثبوت | 246 | |
مرزا سلطان محمد صاحب کا انٹرویو | 247 | |
حضرت صاحبزادہ مرزا شریف احمد رضی اللہ عنہ کی شہادت | 248 | |
مرزا سلطان محمد کے خط کا عکس | 250 | |
مرزا اسحاق بیگ صاحب پسرمرزا سلطان محمد کی شہادت | 251 | |
مولوی ظہور حسین صاحب مجاہد بخارا کی شہادت | 251 | |
پیشگوئی کے پانچ حصّے | 253 | |
پہلے تین حصّوں کا اصل الفاظ میں ظہور | 254 | |
پچھلے دو حصوں کے ظہور کا طریق | 254 | |
یونس علیہ السلام کی پیشگوئی کا ٹلنا | 256 | |
پیشگوئی زیربحث میں خدائی سنّت کا ظہور | 256 | |
پیشگوئی میں اجتہادی خطا (نوح علیہ السلام کا واقعہ) | 257 | |
پیشگوئی پر اعتراضات کے جوابات | 262 | |
1 | اعتراض اوّل | 262 |
2 | اعتراض دوم | 263 |
مرزا احمد بیگ اور مرزا سلطان محمد کی موت میں اختلاف کی حکمت | 264 | |
3 | اعتراض نمبر۳ | 265 |
4 | اعتراض نمبر۴ | 266 |
5 | اعتراض نمبر۵ | 268 |
خواب میں نکاح کی تعبیر | 269 | |
مریم بنت عمران اور کلثوم اُ خت موسیٰ سے آنحضرتؐ کا آسمان پر نکاح | 269 | |
پیشگوئی کی صداقت کے متعلق مرزا محمد اسحاق کا بیان | 270 | |
6 | اعتراض نمبر۶۔ پیشگوئی کو پورا کرنے کے لئے کوشش پر اعتراض کا جواب | 270 |
7 | اعتراض نمبر۷۔ بہو کو طلاق کی دھمکی | 272 |
8 | اعتراض نمبر۸۔ پہلی بیوی کو طلاق دینے پر | 273 |
پیشگوئی متعلق عبداللہ آتھم | 275 | |
۱۵ ماہ گزرنے پر مخالفین کا ناپسندیدہ رویہ | 280 | |
حضرت مسیح موعود علیہ السلام کی طرف سے آتھم کو دعوتِ مباہلہ مع انعام | 280 | |
ڈپٹی عبداللہ آتھم کے عذرات | 285 | |
قسم اٹھانے کی صورت میں چارہزار روپیہ انعام کی پیشکش | 287 | |
پیشگوئی پر اعتراضات کے جوابات | 289 | |
اپنی وفات کے متعلق حضرت مسیح موعودؑ کے الہامات اورڈاکٹر عبدالحکیم کی پیشگوئی | 294 | |
مولوی ثناء اللہ صاحب امرتسری کا اعتراف | 297 | |
اپنی عمر کے متعلق پیشگوئی | 299 | |
عمر کے متعلق دیگر اندازے | 302 | |
عمر کے متعلق مخالفین کی شہادت | 302 | |
الہامات مسیح موعود علیہ السلام کی تشریح | 303 | |
1 | اَنْتَ مِنِّیْ وَ اَنَا مِنْکَ | 303 |
2 | اَنْتَ مِنِّیْ بِمَنْزِلَۃِ وَلَدِیْ | 306 |
3 | اَ نْتَ مِنْ مَّآئِ نَا وَھُمْ مِّْنْ فَشَلٍ | 308 |
4 | اَسْمَعُ وَ اَریٰ | 309 |
5 | رَبُّنَا عَاجٌّ | 310 |
6 | اُفْطِرُ وَ اَصُوْمُ | 310 |
7 | اَسْھَرُ وَ اَنَامُ | 312 |
8 | أُخْطِیْ وَ اُصِیْبُ | 312 |
9 | یَحْمَدُکَ اللّٰہُ مِنْ عَرْشِہٖ | 313 |
10 | یُرِیْدُوْنَ اَنْ یَّرَوْا طَمَثَکَ (مردوں کا حیض) | 314 |
مختلف اعتراضات کے جوابات | 321 | |
’’نورالحق‘‘ میں حضرت موسیٰ کی حیات کے ذکرپراعتراض کا جواب | 321 | |
خدائی کے دعویٰ کا الزام | 327 | |
تشریعی اور مستقلہ نبوت کے اِدّعا کا الزام | 336 | |
صاحبِ شریعت اور تشریعی نبی میں فرق | 337 | |
کفر کی دو قسمیں | 346 | |
ایک اور نکتہ یاد رکھنے کے قابل | 346 | |
آئینہ صداقت کا حوالہ | 347 | |
دیگر اختلافی مسائل | 348 | |
اختلافات میں مسیح موعودؑ نے پہل نہیں کی | 348 | |
نبی کریمؐ پر دعویٰ فضیلت کا الزام | 351 | |
تین ہزار معجزات اور تین لاکھ نشانات | 354 | |
دو ۲ گرہن | 357 | |
مسیح موعود اسم محمدی کا جامع ہے | 362 | |
امام مہدی کا مرتبہ ابن سیرین کے نزدیک | 365 | |
قاضی اکملؔ صاحب کا شعر | 365 | |
گالیوں کا الزام | 366 | |
ذریۃ البغایا | 367 | |
دشمنانِ اہل بیت اولادِ بغایا ہیں | 369 | |
نجم الہدیٰ کے شعر کی تشریح | 370 | |
یہودیوں کا بندر اور سؤر ہونا | 371 | |
سخت الفاظ استعمال کرنے کی دو وجوہات | 372 | |
ہم صالح علماء اور مہذّب شرفاء کی ہتک نہیں کرتے | 373 | |
جہاد کی منسوخی‘ انگریزوں کی خوشامد اور ان کی طرف سے کھڑا کئے جانے کا الزام | 374 | |
صرف قتال ہی جہاد نہیں دینی کام کرنا بھی جہاد ہے | 376 | |
اسلام بغاوت کی اجازت نہیں دیتا۔ آنحضرتؐ کا نمونہ | 378 | |
انگریزی حکومت کے متعلق مسلم اکابرین کی رائے | 380 | |
انجمن حمایت اسلام کے ممبران کا اعلان | 383 | |
اس زمانہ کا جہاد | 386 | |
خوشامد کے الزام کے ردّ میں حضرت مسیح موعودؑ کے بیانات | 391 | |
خودکاشتہ پودا | 395 | |
توہین مسیح علیہ السلام کا الزام | 396 | |
الزامات کا مورد دراصل فرضی یسوع ہے | 398 | |
حضرت مسیح کی دادیاں نانیاں | 401 | |
الزامی جوابات کا طریق | 402 | |
مسیح کا شراب پینا | 406 | |
عمل الترّب | 407 | |
انبیاء کے معجزات دو۲ قسم کے ہوتے ہیں | 408 | |
آنحضرت صلی اللہ علیہ و سلم اور عیسائیوں کے ہاتھ کا پنیر | 413 | |
شام کا پنیر | 414 | |
امام مہدی کا وُلدِ فاطمہؓ سے ہونا | 416 | |
روایات میں تضاد | 416 | |
حضرت مسیح موعودؑ اولادِ فاطمہؓ سے ہیں | 418 | |
ایک کشف کی شہادت کہ آپ اولادِ فاطمہؓ ہیں | 420 | |
آپ کا خاندان دراصل فارسی ہے | 420 | |
توہین اہل بیت کے الزام کا ردّ | 423 | |
کربلا ئیست سیرہرآنم | 423 | |
علّامہ نوعی کا شعر | 424 | |
امام حسینؓ کی شان حضرت مسیح موعود علیہ السلام کی نگاہ میں | 425 | |
کستوری اور گوہ کے ڈھیر سے مراد۔ توحید اور شرک | 429 | |
حضرت علی رضی اللہ عنہ کی توہین کے الزام کا ردّ | 430 | |
متفرق اعتراضات | 436 | |
عدالت میں معاہدہ کی حقیقت | 436 | |
نبی کا شعر کہنا | 438 | |
وعدہ خلافی کی تردید (متعلق براہین احمدیہ) | 442 | |
مشورہ سے دعویٰ مسیح موعودؑکے الزام کا ردّ | 447 | |
نبی کا استاد | 455 | |
نبی کا مرکب نام | 457 | |
حج نہ کرنے کی وجہ اور ایک حدیث نبوی کی تشریح | 458 | |
مالیخولیا مراقی کے اعتراض کی تردید | 461 | |
غیرزبانوں میں الہامات کی وجوہ | 464 | |
الہام ’’قرآن مجید خدا کا کلام اور میرے منہ کی باتیں ہیں‘‘ کی تشریح | 465 | |
خداکے غیرزبانوں میں کلام نہ کرنے کے متعلق آریوںکے خیال کو بے ہودہ قرار دیا گیا ہے | 466 | |
نبی اعلیٰ خاندان سے آتا ہے نہ چوہڑے چماروں سے | 467 | |
ایسا مسیح نہیں آسکتا جو قرآن کے حلال و حرام کی پرواہ نہ کرے | 469 | |
مولوی محمد حسین بٹالوی کے ایمان لانے کا مفہوم | 470 | |
بشیرالدولہ، عالم کباب کی پیشگوئی کا مصداق | 471 | |
الہام بکرٌ و ثیّبٌ کی تشریح | 474 | |
خواتین مبارکہ | 475 | |
زلزلۃ الساعۃ کے متعلق اعتراض کا جواب | 476 | |
الہام ’’ہم مکّہ میں مریں گے یا مدینہ میں‘‘ کی تشریح | 480 | |
الہام’’تیرا تخت سب سے اونچا بچھایا گیا‘‘ کی تشریح | 482 | |
مولوی ثناء اللہ کا مباہلہ سے انکار | 484 | |
مولوی ثناء اللہ کے ساتھ آخری فیصلہ | 485 | |
’’کرم خاکی ہوں‘‘ والے شعر کی تشریح | 497 | |
ھذا خلیفۃ اللّٰہ المھدی کا ثبوت | 500 | |
احادیث نبوی سے تکفیر مسیح موعود کا ثبوت | 504 | |
مجدد صاحب سرہندی کا حوالہ متعلقہ نبوت | 506 | |
کسی صحیح حدیث میں نزول کے ساتھ السماء کا لفظ موجود نہیں | 507 | |
امام مہدی کے لئے رمضان میں کسوف و خسوف | 509 | |
مریدوں کی تعدادکے بیان میں اختلاف کی وجہ | 511 | |
دعویٰ نبوت کے انکار واقرار میں تطبیق | 512 | |
قبر مسیح کے متعلق مسیح موعود کے بیانات | 514 | |
حیات مسیح کا رسمی عقیدہ اور دعویٰ مسیح موعود | 520 | |
دعویٰ مسیح موعود سے انکار اور اس کا مفہوم | 522 | |
فضیلت برمسیح کے عقیدہ میں تبدیلی کی وجہ | 525 | |
محدّث اور نبی اور تبدیلی عقیدہ | 527 | |
احمدیوں کے دونوں فریق میں لفظی نزاع | 534 | |
8 | اعتراض ہشتم کا جواب۔(چارسو نبیوں کی پیشگوئی پورا نہ ہونے سے متعلق) | 540 |
9 | اعتراض نہم کا جواب۔ (تورات و انجیل میں طاعون کی پیشگوئی) | 541 |
10 | اعتراض دہم کا جواب۔(قرآن و حدیث سے طاعون کی پیشگوئی کا ثبوت) | 542 |